پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پیش‌بینی احتمال ایجاد روان‌آب و سیلاب در مشهد مصرف برق خانه را چگونه محاسبه کنیم؟ + نحوه محاسبه امروز (۲۹ اردیبهشت) بازدید از موزه‌ها رایگان است واکسیناسیون راهکار موثر در کنترل بیماری سرطان دهانه رحم  عبور آمار قربانیان تصادفات رانندگی از مرز ۲۰ هزار تن امدادرسانی اورژانس پیش بیمارستانی به ۲۵۰ مصدوم ناشی از حیوان گزیدگی چرا حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه پرداخت نشد؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی وقوع سیلاب مشهد، در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی‌شمار چاقی باشید پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کنگره سراسری جراحان در مشهد آغاز به کار کرد

  • کد خبر: ۱۹۷۳۲۱
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کنگره سراسری جراحان در مشهد آغاز به کار کرد
کنگره سراسری جراحان خراسان از ۸ تا ۱۰ آذرماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین شباهنگ، رئیس کنگره سراسری جراحان خراسان، امروز ۸ آذرماه در مراسم افتتاحیه کنگره سراسری جراحان خراسان که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بعد از چهار سال وقفه بار دیگر کنگره جراحان خراسان برگزار شد. عنوان و مباحث کنگره بسیار جسورانه است.

رئیس کنگره سراسری جراحان خراسان افزود: همه ما با این موارد در ارتباط هستیم و انجام می‌دهیم، اما توجه زیادی به آن نمی‌کردیم. امیدوارم بعد از این کنگره نوری به ارتباط پزشک و بیمار بیفتد، بتوانیم با بیماران بهتر ارتباط برقرار کرده و اقدامات را منجر به نتیجه کنیم.

در ادامه سیدحسن طاووسی، دبیر اجرایی کنگره سراسری جراحان خراسان عنوان کرد: به علت پاندمی کرونا چهار سال وقفه در اجرای کنگره داشتیم که این قضیه را به خوبی پشت سر گذاشتیم، هر چند شهدای زیادی به ویژه شهدای سلامت داشتیم.

وی بیان کرد: ظرفیت کنگره را ۴۰۰ نفر اعلام کردیم، در واقع از ۳۰۰ به ۴۰۰ نفر رساندیم. متأسفانه دانشگاه با تعداد بیشتر موافقت نکرد. کنگره باعنوان آگاهی‌سازی بیماران قبل و بعد عمل جراحی یا به عبارت دیگر ارتباط بین پزشک و بیمار برگزار شده است. امروزه اساس درمان این است که ارتباط سالمی بین پزشک و بیمار و خانواده بیمار برقرار شود تا نتیجه بهتری به دست بیاوریم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->